Malam, sudah malam. Aku bangun menahan sesuatu. Aku rasa sesuatu yang selalu aku rasa. Benar, memang benar apa yang aku rasa. Aku melihat pada bahagian bawah abdomen ku. Memang menampakkan apa yang aku rasa. Nafsuku mula mencanak naik. Malam. Sudah malam.

Aku menghampirinya, memandang dalam samar-samar segenap inci kelazatan bahagian-bahagian tubuhnya. Aku mula ghairah. Perlahan-lahan aku menarik tudung yang melitupi sebahagian besar hidangan malam ku ini, menampakkan seluruh bahagian-bahagian yang mula membuatkan air liur ku mencair. Aku menghulurkan jemariku, menyentuh sedikit demi sedikit kelazatan pemuas nafsu serakahku ini.

Pahanya membuatkan nafsuku segera meletus. Tanganku menjadi tidak terkawal. Sedar sedar jemariku sudah merayap pada bahagian pahanya yang gebu. Ku jelajahi segenap inci kulit nya hingga ke bahagian dada. Ku cubit hujung daging dada nya dan ku jilat-jilat jemariku penuh ghairah.

Aku semakin teruja. Lantas hujung jariku diusap pada celahan daging yang enak itu. Likat. Pekat. Seluruh jariku ku kucup dan jilat dengan rakus sambil menikmati cairan yang hangat itu tadi.

"Amboi amboi amboi, tengah malam baru kau nak berjaga, menggatah kari ayam aku? Hey, can you please use that spoon? kau nak jadi musang ke ngah?"

Ah. Ibu. Kantoi. Malam. Hari sudah malam.

p/s: Ini sebenarnya cerpen yang ditulis 4 tahun yang lalu, berdasarkan kejadian benar. Tiada yang benar, melainkan yang benar benar belaka.